"sexy voice" - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu "sexy voice" - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

"sexy voice"

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

03 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey Allen,

We zijn er :D In Oakland Lodge in Auckland. Prima hostel, lieve mensen, zachte bedden, alles schoon en gemoedelijke wijk. En nu nog mooi weer. Allemaal maar n redelijke nacht gehad, alleen wat vroeg wakker door de jet-lag. (En gisteravond niet gegeten omdat we allemaal niet wakker werden uit ons middadutje :P)

Hong Kong was erg warm en we hebben er n city trip gedaan. Maar omdat we allemaal erg moe waren was het erg vermoeiend. We hebben een viewing point gezien, een mooie, wierrook-rijke, boedhistische tempel (Man Mo tempel), over de avenue of the stars gelopen, waar hollywoodachtig handafdrukken van chineese sterren (Jacky Chan enz.) stonden. Onze gids was een oud, grappig mannetje met O-benen die maf liep en veel vertelde. Uiteindelijk werden we afgezet bij t trein station waar we gelijk de trein terug naar het vliegveld genomen, omdat we ontzettend graag wilden slapen. Hong Kong was n grote stap met onwijs veel smalle hoge flats, die raar en onnatuurlijk afstaken tegen de bergen. N mooie haven en hoge temperatuur die extra heftig was door de hoge luchtvochtigheid.

Op het vliegveld hebben we allemaal n uur of 2 liggen slapen op de vliegveld bankjes liggen slapen. Onze tassen naast ons... Beetje opveilig :$ maar het is goed gegaan. Daarna weer n lange vlucht en met de bus naar de Lodge. De chauffeur was erg lief en we konden de lodge vinden. Het doet hier wat Amerikaans achtig aan met de grote huizen. En de mensen zijn vriendelijk. Zo werd ik bij de drogist goed geholpen toen ik iets zocht tegen mijn erge keelpijn. Ik heb namelijk op het moment bijna geen stem (gister kon ik alleen maar fluisteren). Ik was tamelijk verkouden toen ik weg ging en het vliegtuig en alle arico hielp niet zo :P Dus de vrouw bij de drogist hoorde het meteen en merkte op: "very sexy" :P Hopelijk kan ik snel weer beter praten, want nu laat ik Nicola en Noortje meestal het woord doen :P

Nu net de mt. Eden beklommen, mooi uitzicht. En bij n leuk dingetje ontbeten. Morgen gaan we dus n auto regelen en dan naar Cape Reinga :) Straks worden we opgehaald door kennissen van Nicola (Peter/Ingid) die ons de stad gaan laten zien, met ons eten en waar we ook zouden mogen logeren. Super lieve mensen!

Nou allen, tot blogs

  • 05 Augustus 2011 - 08:30

    Renske Van Driel:

    Leuk om zo weer op de hoogte te blijven! ik hoop dat je keelpijn en verkouheid inmiddels weer beter is. Kus, Mam

  • 07 Augustus 2011 - 13:42

    Elisabeth:

    hey dorine, gaaf om te lezen! have a good time!x

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

5 weken Nieuw Zeeland

Met Nicola en Noortje door NZ reizen :)

Recente Reisverslagen:

07 September 2011

home sweet home

29 Augustus 2011

Laatste dagen :(

20 Augustus 2011

sneeuw

16 Augustus 2011

brrrrrrrrrrrrrr

13 Augustus 2011

vliegen!
Dorine

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 29649

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 11 Januari 2014

Azie met Peter

31 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

5 weken Nieuw Zeeland

28 Juni 2010 - 03 Augustus 2010

5 weken India/Nepal/Thailand

13 Januari 2009 - 04 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: