home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

07 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Laatste blogje:
De laatste dagen in Auckland waren gezellig. Gelogeerd bij Peter en geshopt voor wat souvenirtjes. De terug vlucht ging prima, al hadden we tijdens het 2e deel (van hong kong naar amsterdam) ruim n uur vertraging. In hong kong bleek de airco stuk, wat n extra half uur kostte en in amsterdam was er iets mis met de slurf, waardoor we het vliegtuig niet uit konden. Gelukkig kwam alles goed en kon ik daarna heerlijk n weekend lang genieten van mijn jetlag.

Helaas ben ik weer terug in het winderige Nederland en ook mijn studie is inmiddels weer begonnen. Mijn reisboekje is bijgewerkt en nu heb ik ook de laatste foto's online gezet. Jammer genoeg moet ik nu echt gaan toegeven dat de ontzettend mooie reis die ik gemaakt heb met Nicola en Noortje ten einde is.

Hierbij de links naar het album waar ik alle foto's bij elkaar gevoegd heb, onderaan dus nog wat onbekenden.

Liefs

• 08 September 2011 - 17:52

Rieja En Hans:

We hebben het fantastisch gevonden op deze manier met jullie reis mee te genieten. De foto's waren super. Het licht inde winter maakt het nog mooier. Nu een goede start met dit studiejaar.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

5 weken Nieuw Zeeland

Met Nicola en Noortje door NZ reizen :)