Back in Nong Khai - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu Back in Nong Khai - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

Back in Nong Khai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

11 April 2009 | Thailand, Nong Khai

Hey allemaal,
Ik ben alweer een weekje terug in Nong Khai, good old Nong Khai. Mijn laatste week met travel 2 teach en ik heb les gegeven op een summer camp. (kids van 15 -18 en 1 van 29) Was leuk, ze waren super gemotiveerd. Nong khai is a bit boring na een maand in Chiang mai, maar het is hier ook wel vertrouwd en gezellig.
Maandag begint songkran (thai nieuwjaar) Duurt 3 dagen in het gaat vooral om het gooien met water naar elkaar. Ik kijk er al naar uit.
Vrijdag vertrek ik voor ca. 2 weken naar Laos (internet en mobiele verbinding is daar slecht, dus schrik niet als jullie niets van me horen voor 2 weekjes).
Ik ga samen met Klara(sweden) en Nanna (denmark)naar Vien Viang (river-tubing) Klara blijft daar een maand (met t2t) en Nanna gaat terug naar Nong Khai en ik... ik reis "alleen" verder door Laos en ga dan terug naar Chiang Mai om Archie (volunteer t2t, germany) met een bezoekje te vereren.

Voor ik naar Laos vertrek zal ik nog een langer verhaaltje achter laten, nu moet ik gaan eten :P

Hier de link met mijn article voor t2t (coordinator rick vroeg mij en een paar anderen een stukje voor de website te schrijven, om die weer een beetje up to date te krijgen).
http://www.travel-to-teach.org/thai/vol_stories/dorine/

En weer wat foto's:
http://picasaweb.google.com/doortje98/Thailand6# (de laatste paar, waar ik nog geen comments bij heb gezet :P)
&
http://picasaweb.google.com/doortje98/Thailand7# (nong khai pictures)

kusjes!

  • 11 April 2009 - 13:56

    Renske:

    Hee Do, ga je nu na die twee weken nog langer in de 1tje door Laos? Of zit dat binnen die twee weken? Hier thaise temperaturen 20+!!!! nu al de tweede dag! En onweer.

  • 11 April 2009 - 19:14

    Dennis:

    Hey dorine,
    In je 1tje door laos trekken cool :)

    K hoop dat verder alles goed gaat!

    groetjes ;)

Verslag uit: Thailand, Nong Khai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2009

Weer thuis

02 Juni 2009

ik...wil...niet...terug.... :'(

16 Mei 2009

Traveling/ sun-bathing

30 April 2009

Miljonair voor 1,5 week

16 April 2009

Op naar Laos...
Dorine

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 29631

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 11 Januari 2014

Azie met Peter

31 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

5 weken Nieuw Zeeland

28 Juni 2010 - 03 Augustus 2010

5 weken India/Nepal/Thailand

13 Januari 2009 - 04 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: