Aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Dorine

11 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Na een prima 6 uur met Ethihad gereisd te hebben kwamen we aan in een gigantisch druk Abu Dhabi, er stond n enorme rij voor de douane, ondanks de chaos werd de boel snel geregeld en waren we netjes op tijd bij onze gate, waarna we weer heerlijk 6 uur in een vliegtuig mochten zitten. Naast ons zat een oudere duitse man die we verschillende keren vriendelijk geholpen hebben met het ingewikkelde film-systeem in het vliegtuig

Daarna kwamen we aan in Bangkok, op het moment dat we bij de loopband kwamen verschenen de eerste tassen en al vrij snel hadden we onze backpacks en konden we op zoek naar de bus naar Khao san. Helaas bleek de bus niet meer te rijden, dus namen we n taxi, die zo sypmathiek was meteen t hostel voor ons te bellen zodat we zeker waren van n kamer.Ze taxirit duurde lang, maar was comfortabel; het was druk op de weg.

Nu zitten we achter het een computer bij ons hostel, was basic maar prima is. Afgelopen nacht sliepen we (ondanks slaapgebrek) pas om 3 uur (lang leven jetlegs!) Vandaag rustig rond gekeken hoe we morgen naar Aythaya zullen reizen (met de trein) en het Royal Palace en Emerald Buddha daar bezocht, ook daar: druk maar mooi. Op Khao san road is het ook druk, dus we kijken er naar uit straks in het (hopelijk) rustigere Ayuthaya te zijn.

Verder genieten we van het heerlijke zonnige weer (ca 30 graden) en van het fijne Thaise eten. Bovendien zijn we nu de gelukkige eigenaren wat slippers en een illegale kopie van de thaise lonely planet (mijn oude was te oud en de andere bevat niet alle leuke kleine dorpjes waar we ook heen willen :P ).

Kortom, we genieten en zijn veilig aangekomen ;) En we worden hier ook onwijs gezond, niet alleen door het heerlijke fruit en de trappen die we op moeten op bij onze kamer op de 6e verdieping te komen :P

De link naar foto's zal ik zo neerzetten.

liefs,
Dorine

• 11 Januari 2014 - 13:16

Renske:

Klinkt heerlijk allemaal. Ben benieuwd naar de foto's Kus mam

• 11 Januari 2014 - 13:35

Dorine:

Helaas deed picasa wat vreemd, dus de foto's komen later.
    Liefs

• 14 Januari 2014 - 11:35

Marlon:

Hallo! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad maar eeehhh..... zijn jullie Bangkok al uit?? Het schijnt de laatste dagen nogal chaotisch geweest te zijn ivm protesten tegen de premier.. Hebben jullie daar last van gehad? Goede reis en veel plezier!!! Tante xxx

• 14 Januari 2014 - 21:53

Marcel Trapman:

Jullie zijn lekker bezig :)

Doe voorzichtig en geniet er van.

Marcel/papa

• 15 Januari 2014 - 03:02

Dorine & Peter:

We wisten van de shut down in Bangkok, dus we waren zondag al met de trein naar Ayuthaya gegaan. in Bangkok hebben we wel wat groepjes mensen gezien en de taxi moest omrijden, maar verder er nauwelijks iets van gemerkt, in elk geval geen overlast. Nu zien we in t heerlijk rustige Ayuthaya en we nemen straks de troon naar Lopburi, dus totaal geen last van t gedoe in Bangkok :-)

Liefs

Verslag uit: Thailand, Bangkok