warm-up - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu warm-up - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

warm-up

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

25 Juli 2010 | Thailand, Nong Khai

heyhey,

N groet vanuit t bewolkte, maar warme en mugrijke Nong Khai. We zijn heerlijk aan t ontspannen in het fijne guesthouse Mut Mee. Prima voetmassages gehad bij uncle chau die mij nog voetmassage les heeft gegeven 1,5 jaar geleden (hij herkende me meteen toen ik naar binnen liep!)
Verder heb ik Jim weer gezien (was de t2t coordinator toen ik les gaf n Chiang Mai, nu zit ze in Nong khai) en samen met haar en wat van de huidige vrijwilligers een erg gezellige avond gehad in de bar Warm up en de club Bar Nana gisteren... Het Thaise uitgaan is niet helemaal aan Remko besteed, maar gelukkig sluiten clubs hier al rond 1 uur.

Vanavond vertrekken we met de trein naar Bangkok en we komen daar 's ochtends aan, diezelfde avond mogen we in een bus naar Surat Thani (ook weer n nacht) waarna we de boot naar Ko Pha Ngan nemen. Daar zijn we dan 4 nachten, waarvan 1 nacht (28) de full moon party is. Daarna met de trein van surat thani naar Bangkok vanwaar we de 3e terug vliegen. Nog maar n week :(

Ik weet niet of het me gaat lukken om te bloggen vanaf Ko Pha Ngan, maar anders komt dat in Bangkok of als ik thuis ben wel weer. Fijne zomer! :D

  • 25 Juli 2010 - 09:27

    Nana:

    Coowl! Bar Nana!

    Klinkt alsof je weer helemaal thuis bent in je goeie ouwe Thailand :)
    Enjoy!

    XXXXX

    Je zussie,
    inmiddels terug van BK

Verslag uit: Thailand, Nong Khai

Dorine

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 29620

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 11 Januari 2014

Azie met Peter

31 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

5 weken Nieuw Zeeland

28 Juni 2010 - 03 Augustus 2010

5 weken India/Nepal/Thailand

13 Januari 2009 - 04 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: