Varanasi - Reisverslag uit Delhi, India van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu Varanasi - Reisverslag uit Delhi, India van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

Varanasi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

15 Juli 2010 | India, Delhi

Heyhey,

We leven nog steeds!

Varanasi is n mooie en echt indiase stad. Het stinkt er wel ernorm en de ganges (die hier langs stroomt) is ook niet heel schoon... Maar dat is India. En we genieten van de leuke kleine straatjes waar je soms opeens op n koe/stier stuit (vooral leuk 's avonds als de stroom uitgevallen is)

Morgen vertrekken we naar Bangkok, via Delhi en Mumbai wordt dat n omslachtige 16 uur durende reis, maar het is niet anders.

Daar staan Chiang Mai, Nong Khai en Ko Pha Ngan (full moon party) op de planning. We hebben zin in het schonere Thailand.

Mijn enkel is zo goed als hersteld en ziek zijn we ook niet meer :)

Tot vanuit thailand.

kus,
Dorine

• 15 Juli 2010 - 15:35

Oma En Opa V.driel:

met zeer intense belangstelling je verslagen gelezen. Zelfs in korte tijd toch weer naar thailand. De reis was toen zeker goed bevallen, maar toen had je ook een echte taak

groeten van ons

• 16 Juli 2010 - 10:41

Bram:

Hey Dorine,

Leuk om je verhalen te lezen! Vooral die file bij de landslide, leuke momenten zijn dat... :) Heel veel plezier in Thailand! Ik kom vanaf dinsdag ook jouw kant op, althans: China :D

Veel groeten!

• 18 Juli 2010 - 14:37

Lianda:

Heej Dorine,

ben zo stiekem wel je verslag aan het lezen hoor. ben weer eens jaloers :). Ga je nog ff in een tuktuk zitten voor mij, mis ik soms toch zo :(..liefs

Verslag uit: India, Delhi

Dorine