5 weken India/Nepal/Thailand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu 5 weken India/Nepal/Thailand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

5 weken India/Nepal/Thailand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

23 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Heyhey,

Ik ga weer op pad, nu helaas voor maar 5 weekjes. Maar ook in korte tijd hoop ik te kunnen genieten van Azie. Ik ga met Remko en we vliegen de 28ste juni naar Delhi en we komen de 3e augustus terug vanuit Bangkok. Daar tussenin hebben we geen idee en dus alle vrijheid. De Tai Mahal en Nepal staan op de planning en wellicht ein juli ook nog n full moon party op kho pha nagn (thailand).

Ik ga weer m'n best doen jullie op de hoogte te houden, maar ik heb geen idee hoe het zit met de internet cafe's in India. Mochten jullie nog tips hebben, die zijn welkom. Ook voor accomodaties in Delhi en andere leuke plekken in India en Nepal.

tot weblogs!
X

• 23 Juni 2010 - 17:25

Marijke Thunnissen:

Dag Dorine,

Heerlijk zo,n spannende
    reis. Leuk ook om samen met iemand te doen, lijkt me.
    Volgens mij zijn er in
    India veel internetcafes,
    dat weet ik van Rituraj, maar details weet ik niet.
    Toi, toi, toi, veel geluk

• 27 Juni 2010 - 07:54

Jan En Tini:

veel plezier , hopen snel wat van je te horen