muesli+yoghurt+fruit & patat... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu muesli+yoghurt+fruit & patat... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dorine Schenk - WaarBenJij.nu

muesli+yoghurt+fruit & patat...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorine

01 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Even een laatste update. We zijn net aangekomen in Bangkok vanaf Ko Pha Ngan waar we de eerste dag gigantisch verbrand zijn... Remko's rug en ik op de achterkant van m'n benen. Die avond hadden we full moon party. Helaas regende t een beetje, waardoor we aan t eind van de avond doorweekt en erg zanderig waren. Bovendien waren Remko en ik elkaar kwijt geraakt op t einde, niet heel erg, we hadden beide ander gezelschap gevonden en we zagen elkaar weer terug bij de bungalow. Verder was full moon zoals ik me herinnerde, maar niet zo druk als we gevreesd hadden. Veel te veel buckets (cola, red bull, thaise sangsom whiskey) gedronken en lol gehad (geen zorgen we waren niet enorm dronken, we zijn heel verantwoordelijk!)

Remko vertrekt vanavond naar Amsterdam (familie omstandigheden) en ik morgenavond. Dan kunnen jullie verdere details horen en dan plaats ik de foto's!

Tot snel holland :P

• 01 Augustus 2010 - 09:29

Dennis:

Hey Dorine, zo te lezen heb je een geweldige tijd gehad tijdens je vakantie! Nooit geweten dat je zo'n feest beest was:P

Geniet er nog even van!
    Spreek je nog:)

• 02 Augustus 2010 - 07:27

Zussie:

Hey Zus!

Alvast een heel goede reis terug, en mocht je dit nog lezen; opa en oma (schenk) komen je ophalen vanaf het vliegveld. Dan weet je dat ;)

XXXXXXX

Je Zussie!

P.s. ik heb rijles 's ochtends, dus kan er niet bij zijn :(